//TAKE MY HEART
Warning ! You have stepped onto Katy's blog . Follow me and leave URL blog korang kat shoutmix . │FollowDashboard
melaka :D
23.11.11 @ 11:53 am | 0 Comment [s]

heyy korangg :D
ASSALAMUALAIKUMM ..
dah lama kan tak update ?
orang busy katekann ;))

haishh , 
rindu takk ? mestilah tak kann ? 
aku bukan femest mn punn :D
TENGOK belog syy , comel ritee ? 
thanks sygg : NUR LIYANA
dy lahh yg tolong editt untuk akuu ..

okeoke , BACK TO THE TOPIC .
sebagai mn korang tahu , melaka tu tmpat dy BERSEJARAH ,
dah byk HISTORY kat sane rite ?
sebab aku TERINGI nak pg ialah ..
sejak dr lahir , aku ade duk kat sne 5 tahun then SAMPAI skrg ,
aku tak pernah pg melaka punn , yelahh , wktu bodoh2 dulu MELAKA pun aku tak kenall .


STORY BEGINS : Malam yang agak seram*1030 sejuk tu , aku bersiapsiap nak g melaka , pky bedak je punnn , sbb , dlm bas . sape nak tgok ? haha , so siap2 bagai , mama balek dr keja , she decide to folow me .
ARGHHH , benci nya .. kalau mama je folow oke jugark , nie bawak abeh abang aku yang macam hantu raya tuuu . OHMYGOATT . IHATEHIM >,< , suka carik pasal , puihh . errr .
then , pukul 1050 , mama bertolak g rumah nana , amek nana then tgu dekat busstop dekat depan kedai payungg . then aku tgok ade betina garik 2 ekor , so aku decide , MYSELF jgn turun dr kereta ,. err gedik bhaii . then 20 after that bus smpyy :DD . abg aku berlari laju gilaa --' , sbb mama ckp nak stay up , SAMPY ke detinasi tuu , so mama nak duk depan . aku dgn nana , stay kat belakang , sbb aku tahu , nana nak duk ngn balak dy :D *sy memahami sygg . then , amek org dpn petronass, PERGH . ade pakcik tua duk sebelah kiteorg lahh --' my goatt , habeslahh . sepanjang pejalanan tu . dy bersembang ngn bini dy punya lah kuatt .
err , nak je aku bukak lagu letak kat telinga dyy !! dah lah HANG AKU ja dgn wife dy . kesian macek tuu :(
kena dgr ja apa laki dy suruhh . pastu DALAM DY LENA , dy buleh pulak POTPET smbil tidor *akulah org tua niehh . then aku decide nak dgr earphone , biar dy potpet sorang2 :DD HAHA
then aku tidorrrr , smpy nana kejutt , EKIN dah smpy . aku punye lah mamunn , nak je tumbuk nana .
kejut aku , kalut je , nak tidor niehh --' . then abg pgl , EKIN BANGONN . dah smpy nieh . jum mndy .
errr , ngantuk sialll >< ! then aku pun ambil beg , then heret aku sorang2 , mama lenggang kangkung jee --'
pastu , kiteorg melawak2 dulu , sbb bilik air kat perhentian tuh full . then halfhour jugark lah tguu . tgok2 dah redhaaa , legaa :)
so , aku igt nak mndy dgn mama , tuptup BILIK AIR KECIK BHAII --' err , aku kena mndy sorang2 :(
then aku decide TANAK MANDI . sbb , air dgn sejuk nye , makeup kat muka pun duk lekat lagi ..
so aku tanak mndy ! fuhhh , aku mmg tabiat , tak buleh bgon awal , nanty SELSEMA
lepas mndy , mama ajak makan , KELAM KABUT SIOT , ttbe ad makcik bg tau 'DRIVER BARU PI MANDI , moh kite makan '
fuhhh , lega perut aku dgr mkcik tu ckpp :D , makn nasi gorang dgn AYAM <3 
tthen naek bass , gile bapak .--' aircond dalam bas sikit punye kuatt >< . selsema gila baq hanggg .

hr dah naek matahari , aku pun apa lagii , pky glasses lahh . mula2 pky yg transprent , PANAS gila .
then aku tukar , aku pky spek hitamm :D fuhh mak datin akuu >< HAHA
berhenti kat perigi hang tuahh , then kite beli souvenir kat qylaa dgn qylahh . gelang je punn .
wktu tu kat aku ade 10 hinggit jee --' tension baq hang , mama hilang , pg merantauu 
err , then aku beli kipas mak datin 1 , gelang untuk aku tp kaka aku nak , so beralah lahh :D
then kiteorg pg bandar hilirr , wauuu , best lahh melaka niehh . bangga aku jadi anak jati melaka <3 <3 :D
lepas turun2 , aku jumpa baju idaman akuu , OMG , mama PLEASSS :D
then aku tgok semua org hilangg -.- 
then mama tekedek2 dtg , ' EKIN , jum nek becaa ' aku pun ape lagi , fis time tuuu .
ouh my darliee , kau nak tahu ? sepanjang perjalanan aku nek beca , lagu LADY GAGA jekowtt 
haha , lawak baii , aku dah lah pangkah LG . errr , nak je aku turun beca :D
then kiteorg behenti merata jugark lahh , yang paling best , behenti kat Afamosa 
errrr , BEST , nek tangga --' nasib makan pg td , kalau tak , patah balek lah jwbnyee
haha , so , aku dgn LAGAK nye , ber GLASSES hitam , jalan2 kat si2 . WEY . kenapa depa usha akuu 
:\ , did im doing sumthing wrong ? omgg , DATIN kowtt , huh lantak lahh , then aku bukak glasses sbb pedih kat hidung , then semua org bt tak tahu . caitt , PERAK kah anda dgn glasses aku tuu --' .
then trun dr afamosa , TAK LARAT NAK CITEE niehh >< !  then balek ke tmpt asal balekk .
so kiteorg pusing2 bandar hilir tuu , ouhh , abg beli HARMONICA , tp dy tak pernah sentuh lngsung dah skrg niehh --; haish , membazirrr . then , aku pg tunjuk kat mama , pasal baju tuu , tgok2 $45 baqq hang .
tumpang simpang lah nuhh . balek duluuu . errr , then mamy ckp , beli kat nilai lahh , sepanjang jln nak g nilai , AKU TIDO ! tak larat kowtt , penatt , then smpy nilai , OHMYGOD ! besar nyaaaaa , larat ka mama ?
you dah lah saked lutut !! err , then aku ikut jelah bontot mama , mama ckp , kalau nak beli ap2 ckp , kalau tanak naek lah bass , tido ! tiba2 aku jumpa BAJU yg aky sukaa ! arghh ! nakkkk ! tgok2 harga dy 25 --'
ohh , murah nyaa , mama , I WANT TISS ! so mama bayar then aku folow lg , sbb aku tau ade jual handbeg kat depann , smpy kat depan mama nak hantar barang dlm bass ! MAMA stop here ! ekin nak beli BEGG !
mama kasi 50 then mama hantar barang ! OMG , mama iluvyouu <3 <3 
then aku penat sgtt , sebelum aku naek bas , aku jumpa my paklong n maklong . OH paklong , ekin tak larat , bhaii , nek bas duluuu --' then aku tgok nana tadeee , alahhh nyesal nye aku nek buss ! 
then aku tgkp gmba n other else . err , pastu bas dah nak jalann , then ttbe aku ttlelap .
dlam tido2 tu , aku terdgr bnyi like , MELETUP , then nana usha aku , aku usha dy , MYGOSS !
bawah bontot aku je tayar tu pecahh ! lallaa ! bosan nyee , then lpaking kat tepi jlan 2 jamm >,<
ergh bosannn . then tayar tukar , tp still rosak , then driver kena bwk sloww , erghh , jeles nya aku tgok bas2 len POTONG line kitaa , uncle , could you faster ? errr . lambat  , then smpy pukul 5 , baru lah smpy SELAMA tercintaa <3 <3 . erghh , lenguh badan aku ! tido atas basss ! erghh , btw , xperience aku tu ..
rindu pastu , balekk . bateri phone mampuss ! errr , penat sgt , so aku tido melengkang depan tbb .
then pg tu , abg ipar aku bt suprise , dieorg dtg rumah mama , mengejut , !! mama , aku depat tb niehh !
erhh , kena kemas rumah pulakkk , mati lah akuu . then lepas kemas tu aku lari masuk bilik then LOCK ! 
bertapa selesa nya akuu :D tu je aku nak cite , thanks korang bace . ilapciuu <3 , bhaii :D



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my Cbox. Thanks for visiting my blog.


Story About They Links




as longer i life , i will type along my jorney :)